Hi semua kesayangan. Esok ada tetamu istimewa yang mahu berkongi luahan hati dan kisah cintanya bersama Dj Lin dalam #ApaItuCinta. Kalau korang ada soalan atau nakkan tips cinta dari penyanyi kecik molek ini, marilah kongsikan dalam ruang komen ni. #suriafmmalaysia #SuriaCinta #ApaItuCinta
by suriamalaysia 1 year ago | via Instagram

@tajulofficial belanja khas untuk korang tau, lagu baru dia. Tajuk pun tak tahu lagi. Cer korang bagi tajuk lagu yang sesuai untuk lagu ni? #suriafm #suriamalaysia #segalanyahiburan
by suriamalaysia 1 hour ago | via Instagram

Agak korang ni stress je dekat tempat kerja, jom lah hias-hias sikit meja tu. Takda la boring sangat kan. Apa kata korang sharekan meja kerja korang dekat admin, paling cun admin sharekan eh eh. Jom dengarkan Menu Suria bersama @abangbrian untuk tahu tips lain untuk elak stress di tempat kerja....
by suriamalaysia 2 hours ago | via Instagram


Aduh cara manual @zulinaziz tu lawak lah! Siapa nak cuba teka lagu tu jom lah call Suria Pagi! @fizialisuria #suriafm #suriamalaysia #segalanyahiburan
by suriamalaysia 3 hours ago | via Instagram