Dengarkan luahan hati Ramlah Ram secara live di facebook page SuriaFM. Berbicara tentang kisah cintanya bersama DJ Lin dalam segmen #Apaitucinta Jumaat, 10.00 malam
by suriamalaysia 9 months ago | via Instagram

Haaa tudiaaa , gaya bila keluar office nak pergi lunch gaiss @iamzianazain #suriamalaysia #suria10tahun #suriafm #segalanyahiburan
by suriamalaysia 16 hours ago | via Instagram

Uishh , banyaknya makanan atas meja @abangbrian tuu, makan sorang je ke ? Haaa , jangan membazir pulak tauu! Jom dengarkan Menu Suria sekarang dengan topik tips elakkan pembaziran makanan di dapur.. #suriamalaysia #suriafm #segalanyahiburan #suria10tahun #menusuria
by suriamalaysia 18 hours ago | via Instagram

Sempat lagi tu haa nak berselfie. Korang pun sempat lagi tau nak dengar Suria Pagi dengan @zulinaziz @fizialisuria dan @shahrol_shiro .. jomm! #suriamalaysia #suriafm #suria10tahun #segalanyahiburan
by suriamalaysia 20 hours ago | via Instagram

Selamat malam semua. @djlinsuriacinta nak kemana sorang-sorang tu? Korang jangan lupa untuk dengarkan Suria Cinta bersama @djlinsuriacinta yer 😘. #suriafm #suriamalaysia #suria10tahun #segalanyahiburan
by suriamalaysia 1 day ago | via Instagram

Selamat hari Ahad! Haaa hari ni jom kita enjoy makan macam2 tapi jangan lah comot macam @theyusufiskandar pulak. Haha! Comel lah Yusuf ni! #suriafm #suriamalaysia #suria10tahun #segalanyahiburan
by suriamalaysia 1 day ago | via Instagram