Hari hari Amar Baharin kata makan masakan Amyra Rosli.. Bertuah rasa air tangan isteri hari hari.. favourite food Amar Baharin adalah Lemak Daging Salai tp lately ni suka makan telur puyuh pulak.. Hehehehe.. So sweet...
by suriamalaysia 6 months ago | via Instagram


Tahniah @sallywho kerana telah sah menjadi isteri kepada Ahmad Lutfi Azhar dengan sekali lafaz sahaja. Tahniah sekali lagi dari kami #suriamalaysia 😘. Kredit @officialhlive
by suriamalaysia 1 day ago | via Instagram

Dah la kantoi kat pusat karaoke dengan perempuan lain (Adik artis terkenal). Boleh pulak pergi pukul isteri yang baru lepas bersalin 20 hari. Yang adik si artis tu pun??? Dah tak ada lelaki lain dalam dunia ni? Mentang-mentang la berlakon bersama dalam drama Izinkan Aku Mencintaimu. Oops! Panassss! Baca artikel...
by suriamalaysia 1 day ago | via Instagram

Haa korang dah tengok ke episode pengenalan tadi? Ni lah gandingan dalam "Kecoh Suria!" So jangan lupa untuk teruskan bersama kami untuk episode seterusnya setiap hari Isnin pukul 12 tengahari. Kumpulan mana kesukaan korang? Kena lah undi nanti di www.suria.my. Tak sabarnyaaa nak tengok dorang ni beraksi di episode pertama!...
by suriamalaysia 1 day ago | via Instagram

Episod ini akan memperkenalkan barisan penyampai Suria dan kalau nak tahu selebriti jemputan yang terlibat dalam 'gameshow' Kecoh Suria ini sila lihat video penuh di FB@ Suria FM ataupun di Suria TV. Haa siapa yang akan bergandingan dengan siapa? Tungguuu. #kecohsuria #suriatv #suriafm #suriamalaysia #suria10tahun #segalanyahiburan #kecoh
by suriamalaysia 1 day ago | via Instagram