O tym było już na pewno wiele postów, ale muszę dodać swoje trzy grosze...depresja popowrotowa związana jest także, jeśli nie przede wszystkim ze zmianą otaczających nas ludzi...ich energią, nastawieniem, życzliwością...nie chcę generalizować, ale np. w Grecji ludzie ciężko pracują w sezonie letnim, to są 12 godzinne zmiany praktycznie non stop...
by agathalover 1 day ago | via Instagram

Dziś powiem Wam dobranoc kadrem z restauracją wyjątkową. To tutaj 4 lata temu, po naprawdę wybornych ucztach smakowych, zaprzyjaźniliśmy się z obsługą. Ci ludzie pracują tam do teraz i z tej oto okazji zjedliśmy gar muszli i poprawiliśmy ociekającą miodem baklawą. Greckie jedzenie to kolejny, absolutnie istotny aspekt naszych podróży...
by agathalover 2 days ago | via Instagram

Pamiętam taki wyjazd do Hiszpanii, kiedy byłam powiedzmy wczesną nastolatką. Pod koniec tych wakacji siedziałam na walizkach i płakałam, że wracamy. Takimi prawdziwymi, wielkimi jak grochy łzami. Teraz jest dokładnie tak samo z Lefkadą. Przez przypadek znaleźliśmy swoje miejsce na Ziemii. Pytacie, więc odpowiadam - to cudowna wyspa. Są przepiękne,...

Troszkę dość mam tego Instagrama od linijki, tej ilości porad i kursów jak go prowadzić, co wrzucać, jak uzyskać spójną siatkę...dlatego wrzucam zdjęcie w bardzo mało pasujących do całości japonkach, mimo, że kilkanaście minut po jego wykonaniu kupiłam cudne, handmadeowe skórzane sandały produkowane w Grecji...niech wróci spontan i chwila, pokażmy...
by agathalover 3 days ago | via Instagram

Jeszcze chwilę temu biłyśmy się, a gdy zaczynała za mocno płakać, ze strachu przed rodzicami szybko próbowałam się pogodzić 🙊, pózniej odpłaciła się wykradaniem rzeczy z mojej szafy - była w tym mistrzynią! Dziś na Jej liczniku wybija okrąglutka liczba i jest to powód do niemałych refleksji, między innymi takich,...