Sempat lagi bergambar dengan Dora kan, selain dari anak-anak kami mak2 pun suka gak bergambo2 ni. Akibat lama bebenau lepak kat Nickelodeon Park ni dapatlah bergambar dengan semua karekter cartoon ni lah.. #SL25Years #SunwayLagoonMY #25wonderyears #experienceit #ctsssunway76 #rmsunway76
by ciklilyputih 1 month ago | via Instagram

morning everyone... kalau hari-hari cam ni kan bestt πŸ§šπŸ»β€β™€οΈπŸ§šπŸ»β€β™€οΈπŸ§šπŸ»β€β™€οΈtenang, indah, nyamannn je #paddyfield #ciklilytravel #langkawi #stressfree #bestview
by ciklilyputih 6 hours ago | via Instagram

Sweet sour crab πŸ¦€πŸ¦€πŸ¦€ yum yum yum... yang penting murah dan fresh dari laut Langkawi... #supper #foodie #foodporn #foodgasm #seafood #wonderlandfoodstore
by ciklilyputih 14 hours ago | via Instagram

Supper!! 🀩🀩🀩 dengan tokeh hah... Kalau korang pi Langkawi nak sewa kereta murah, akak lily boleh rekemen harga baek punye... #langkawi #ciklilytravel #friends #sewakeretalangkawi
by ciklilyputih 14 hours ago | via Instagram

Sepinggan nasi dagang untuk sarapan.. 🍚🍚🍚 #familygathering #weekendgateway #ciklilytravel #langkawi #paddyfields
by ciklilyputih 1 day ago | via Instagram

Morning everyone... as usual... kopi semalam dan kopi ari ni coz dari mesin yang samo hehehe #adddictedtocoffee #coffeelover #hantukopi
by ciklilyputih 1 day ago | via Instagram