Jom kita e-Filing ...... Bersama Membangun Negara #HASIL Manfaat Cukai Untuk Semua #HASIL Cukai Memakmurkan Malaysia #HASIL . #kongsirezeki #ezhasil  #efiling #LHDNMCyberjaya#NBOS #1Malaysia  #SayangMalaysia  #1MVoluntourism #KBBA9 #KelabBloggerBenAshaari #EmarieysDotCom
by emarieys 4 months ago | via Instagram

Lepas raya ni kita banyak kena travel wakkk..nak buat macamana kerja kita dah macam tu wak.. Tapi kita happy sebab ada Radian yang akan menemani kita ke mana kita pergi. . . @zingplus_mpm . https://emarieys.com/pembersih-muka-3-in-1-berbentuk-filem-jenama-radian/ . #kbba9 #kelabbloggerbenashaari #emarieysdotcom #beauty #lifestyle #parenting
by emarieys 4 days ago | via Instagram

Tiada rayuan sempena #OpSelamat !! Sekeping gambar nilainya Rm300.00. Jika 3 lokasi gambar anda diambil, berapa nilainya?? . . Kempen memandu dengan Had Laju Ditetapkan di pertingkatkan demi keselamatan balik ke destinasi sempena hari #raya2018 . . Jom ikuti kempen pandu mengikut kelajuan ditetapkan! Pandu selamat, jiwa selamat. . Ikuti...
by emarieys 5 days ago | via Instagram

Orang perempuan ni mudah, bawa tempat yang dia nak pergi tak ada lah muncung 4 depa.😄 . #Kbba9 #KelabBloggerBenAshaari #emarieysdotcom #lifestyle #parenting #lifestyleblogger #parentingblogger #raya #ootd #like4likes #malaysianblogger
by emarieys 6 days ago | via Instagram

PROMOSI RAYA !!! PROMOSI RAYA !!! JOM UMRAH BERSAMA JUARA TRAVEL!!! DAPATKAN POTONGAN HARGA !!! . Assalamualaikum w.b.t .Mesti ada yg nak pergi Umrah tahun 2018 Bulan Okt, Nov, Dis ni kan!! Hasrat anda pasti tercapai. InsyaAllah. Kami ada tawaran menarik kepada semua bakal tetamu Allah swt. . Jika ada...
by emarieys 1 week ago | via Instagram