Dah lama tak makan nasi kenduri... Teringin la pulak!! Takde sapa ke nak nikah n jemput kita eh?? 🤣 🤣 . Utk lepaskan hajat, malam ni masak ayam kurma.. Terus teringat makan kenduri zaman kecik dulu yg selalu di hidang dgn menu ni... Makan pula secara berhidang... Oh alangkah indahnya...
by awadah_sishawa 2 months ago | via Instagram


Kalau semua belum nikah boleh sebut 3 dara pinggitan.... . Bila jumpa x kecoh x sah!! Tpi klmrin kami behave sbb dlm majlis korang.. Hahaha... . @noni_sukarno @awadah_sishawa @shalimarmohdyusof . #sishawadotcom #teambpt #bloggerpantaitimur #mommyblogger #mcdonaldsmalaysia #rumahronaldmcdonald #husmkubangkerian
by awadah_sishawa 1 day ago | via Instagram

Ehem!! Terasa mcm terima kunci rumah sendiri pulak eh... 😆😆😆😆 @noni_sukarno kiranya kita akan tinggal berjiran ke ganer ni??? . Gurau gurau jugak... Tolong jangan lupa masukkan barang singgit dua ke tabung comey warna merah tu... . Duit dr dermaan org ramai tau dpt buat rumah #rumahronaldmcdonaldmalaysia ni... . Nk...
by awadah_sishawa 1 day ago | via Instagram