Nak cerita ni ha..ingat tak kes Seroja Irdina terhiris jari hari tu? Yang nitizen kecoh-kecoh kan tu? #suriapagi #celebrityroom #kisahcintakita
by suriamalaysia 1 year ago | via Instagram

Tahniah Fazura dengan lagu The Good Is Back! Gandingan mantap dengan Anggun. Baca artikel penuh di www.suria.my. @missfazura @anggun_cipta #suriafm #suriamalaysia #segalanyahiburan
by suriamalaysia 57 minutes ago | via Instagram

Jom dengarkan Suria Pagi! Korang berpeluang memenangi RM100 dalam Jangan Panik. Senang je caranya , korang hanya perlu jawab 4 soalan dalam masa 10 saat. Kalau berjaya , RM100 milik korang lah apa lagi! #suriafm #suriapagi #segalanyahiburan
by suriamalaysia 2 hours ago | via Instagram

Tahniah Lan Solo dengan single terbarunya iaitu Berpisah Tanpa Rela. Tajuk lagu je dah sedih tau! Jom baca artikel penuh di www.suria.my. @lansolo_official #suriafm #suriamalaysia #segalanyahiburan
by suriamalaysia 14 hours ago | via Instagram

Jom layan Gebang Petang bersama @surayaborhan dan @tyzoholding dengan topik mereka “Dilema isteri, bila tak mekap dikatakan macam hantu Kak Limah, tapi bila mekap, dimarah pula sebab lambat.” Jom layan! #suriafm #suriamalaysia #segalanyahiburan
by suriamalaysia 18 hours ago | via Instagram

Dah petang-petang ni jom lah dengarkan Suria Petang bersama @surayaborhan dan juga pasangannya @tyzoholding. #suriafm #suriamalaysia #segalanyahiburan
by suriamalaysia 18 hours ago | via Instagram