Nak cerita ni ha..ingat tak kes Seroja Irdina terhiris jari hari tu? Yang nitizen kecoh-kecoh kan tu? #suriapagi #celebrityroom #kisahcintakita
by suriamalaysia 1 year ago | via Instagram

Biasa lah tu, sedangkan lidah lagi tergigit apatah lagi baru tunangan? Ceh! Orang kata fasa bertunang ni lah paling banyak dugaan. Harap korang okay-okay je lah kan? Jom baca artikel penuh di www.suria.my. #suriafm #suriamalaysia #segalanyahiburan
by suriamalaysia 11 hours ago | via Instagram

Cer korang bagi tajuk lagu ni. Sedap tak @zulinaziz cover lagu ni? Admin suka! 😍 #suriafm #suriamalaysia #segalanyahiburan
by suriamalaysia 12 hours ago | via Instagram

Adakah Safiey Illias akan bertaubat setelah Netizen mengecam dirinya untuk bertaubat?? Jom baca artikel penuh di www.suria.my. #suriafm #suriamalaysia #segalanyahiburan
by suriamalaysia 12 hours ago | via Instagram


Setelah hampir dua tahun menyepi, Hafiz Suip kembali dengan singlenya iatu Hari Ini Dalam Sejarah. Tahniah! Jom baca artikel penuh di www.suria.my. #suriafm #suriamalaysia #segalanyahiburan
by suriamalaysia 14 hours ago | via Instagram