Nak cerita ni ha..ingat tak kes Seroja Irdina terhiris jari hari tu? Yang nitizen kecoh-kecoh kan tu? #suriapagi #celebrityroom #kisahcintakita
by suriamalaysia 5 months ago | via Instagram |

Kepada korang yang dalam perjalanan pulang ke kampung...jangan lupa untuk dengarkan kami #suriamalaysia yer! Lagu raya terbaik kami #SegalanyaLebihBermakna akan menemani korang disepanjang perjalanan anda! Berhati-hati di jalan raya 😘. #suriafm #suria10tahun #segalanyahiburan #lebihbermakna
by suriamalaysia 16 hours ago | via Instagram |

Repost from @djlinsuriacinta Yeayy #Ketupat #DJLIN pun da siap digantung dah!😂....hebat lah raya @djlinsuriacinta tahun ni! Boleh lah simpan sikit bawa balik sini yer @djlinsuriacinta.. 😘#suriafm #suriamalaysia #suria10tahun #SegalaHiburan #lebihbermakna
by suriamalaysia 19 hours ago | via Instagram |

Bestnya @khaibahar94 dah sampai kampung yerr. Esok admin datang beraya. Eh? Kepada yang sedang memandu pulang ke kampung jangan lupa untuk dengarkan #suriamalaysia yer 😘. #suriafm #suriamalaysia #suria10tahun #SegalaHiburan #lebihbermakna
by suriamalaysia 23 hours ago | via Instagram |

Rindu dendam peminat #Lofattah bakal terubat apabila Suri Hati Mr Pilot Raya bakal ditayangkan Aidilfitri nanti. Apakah yang akan terjadi kepada cinta Warda dan Ejaz? Are you ready guys? Baca artikel penuh di www.suria.my. #SuriaMalaysia #SegalanyaHiburan #SuriHatiMrPilotRaya
by suriamalaysia 1 day ago | via Instagram |

Kepada korang yang nak balik kampung tuu...jangan lupa untuk dengarkan kami #suriamalaysia yer! Lagu raya terbaik kami #SegalanyaLebihBermakna akan menemani korang disepanjang perjalanan anda! Berhati-hati di jalan raya 😘. #suriafm #suria10tahun #segalanyahiburan #lebihbermakna
by suriamalaysia 1 day ago | via Instagram |