Nak cerita ni ha..ingat tak kes Seroja Irdina terhiris jari hari tu? Yang nitizen kecoh-kecoh kan tu? #suriapagi #celebrityroom #kisahcintakita
by suriamalaysia 9 months ago | via Instagram

Selamat pagi semua! Haa ni la dia selebriti jemputan kita pagi ni.. korang kena dengar Suria Pagi tau bersama @fizialisuria @zulinaziz dan @mamakputeh #suriamalaysia #suriafm #segalanyahiburan #suria10tahun
by suriamalaysia 46 minutes ago | via Instagram

‘Kenapa wanita yang kelakar susah untuk dapatkan teman lelaki.’ Haa nak tahu jawapannya apa jom kita saksikan Apa Itu Cinta bersama @sherry_alhadad dengan @djlinsuriacinta pada 25 Oktober 2017 ini jam 10 malam dan bersiaran langsung di FB@Suria FM. Save the date tau! 😘 #suriafm #suriamalaysia #suria10tahun #segalanyahiburan #apaitucinta #suriatv
by suriamalaysia 12 hours ago | via Instagram

Makan apa tu Dato' @aliffsyukriterlajaklaris ? Nak sikit boleh ? Lapar la pulak petang-petang ni.. hehe 🤤 #suriamalaysia #suriafm #suria10tahun #segalanyahiburan
by suriamalaysia 14 hours ago | via Instagram

Haaa orang Senawang, Negeri Sembilan jom lah serbu ramai2 ke Mydin Senawang untuk Suria Jam episod 2 bersama @markadam1079 dan @sitisarahraissuddin! Dan tidak ketinggalan juga penyampai Suria kami @abangbrian dan juga @bobringgosuria. Jomm serbuu pada pukul 4 petang! #suriajam #suriamalaysia #suriafm #suria10tahun #segalanyahiburan
by suriamalaysia 14 hours ago | via Instagram

Cik Embong dah jangka dah Idayu yang akan menang semalam..Kalau kalah confirm satu dewan merusuh, tak sempat Cik Embong nak lari dengan gaun kepok-kepok. Harap lepas ni nama diaorg terus bersinar le dalam industri. Taknak kejap timbul pastu tenggelam. Jangan jadi macam Cik Embong, berkembang terus mengembang tak kuncup-kuncup...eh !...
by suriamalaysia 15 hours ago | via Instagram