残暑が厳しいですが秋のフルーツたくさんです。大きいシャインマスカットの焼き込みタルトです。丁寧に作られている山梨のマスカットです。 #3cafe #3階のカフェ #お茶しよう #フルーツ #手作り #coffee #恵比寿 #ゆったり #リフレッシュ #明日も頑張ろう #秋祭り #ちょっと贅沢 #シャインマスカット
by 3cafe.ebisu 7 years ago | via Instagram



@wildwood_customs screen printed her own cornhole sandbags! Check out her IG for more of her photos. . . . #silkscreen #silkscreenprint #silkscreenprinting #silkscreening #screenprinting #screenprint #screenprinter #cornhole #cornholebags #diyscreenprinti
by ezscreenprint 8 years ago | via Instagram