Mana satu nak tengok ni, dah cepat-cepat pose ek.. abam @nazlannasir dah standby amik gambo tuh.. #SL25Years #SunwayLagoonMY #25wonderyears #experienceit #ctsssunway76 #rmsunway76
by ciklilyputih 1 month ago | via Instagram

Pizza Party today yeahh 🎉🎉🎉 Birthday boy banjer, akak lily tukang order je.. 🍕🍕🍕🍕🍕 #lunch #foodie #foodporn #dominospizza #tambahlemak
by ciklilyputih 10 hours ago | via Instagram

Morning everyone... Macam ni setiap hari waktu sarapan, selain dari meriah dengan makanan, meriah dengan orang-orangnya jugak.. ðŸĪŠðŸ˜œðŸĪŠðŸ˜œðŸĪŠðŸ˜œ... #kerjahakiki #companygerman #workaholics #breakfasttime #coffeemate
by ciklilyputih 13 hours ago | via Instagram

Peminat Harry Potter sekalian, ni kak lily nak kongsi info sket ni bahawa J.K Rowling adalah seorang novelist wanita hebat mengarang novel Harry Potter yang tersohor seluruh dunia. Kagum kak lily dengan dia ni lah ðŸ‘ĐðŸŧ‍ðŸ’ŧðŸ‘ĐðŸŧ‍ðŸ’ŧðŸ‘ĐðŸŧ‍ðŸ’ŧ Dan beliau mengambil langkah bijak dengan mendapatkan Hak Ciptanya bagi karya Harry Potter ni.....
by ciklilyputih 1 day ago | via Instagram

Mummy nak guna yang mana ni ek, tanye Dak Aalya ni hah... ðŸĪ”ðŸĪ”ðŸĪ” Kang di suruh sapu kedua-duanye pening plak budak ni hehehhe.. JENIS-JENIS BALM Tasneem Natural =================== 1. CF Rub - Bantu kurangkan selesema - Bantu cairkan kahak - Bantu kurangkan suhu ketika demam 2. T-Rub - Membuang angin...
by ciklilyputih 1 day ago | via Instagram

Morning everyone.. Travelling again 🐌🐌🐌🐌🐌
by ciklilyputih 1 day ago | via Instagram