Siisti Biitsi on kaikkien yhteinen kampanja ja kyselimme juhlavuoden kunniaksi Siisti Biitsiä pitkään tehneiden ajatuksia.
Ensimmäisenä vuorossa on Finlandia-talo:
Olette Siisti Biitsi -konkareita, aiotteko osallistua taas tänä vuonna?
- Tietysti olemm
Soaking the weekend sun ☀️⠀
Friday mood and also because we have 20% off entire site! Use code THANKSMOM at checkout. ⠀
Shop on www.royaltyforme.com