#Repost @taruschroderus ・・・
Before and after Finntriathlon Vierumäki. Kun aurinko paistaa ja fiilis on korkealla jo ennen lähtöä, ei voi mennä muuten kuin hyvin!
Uinti lähti hyvin liikkeelle, ei pahempia sumppuja eikä osumia. Uitiin Sarin kanssa vierekkä
Blooms, copper blues on repeat = a happy Sunday. And the #weekend #view is up on my blog this morning. I missed last week with a crazy schedule- but double the randomness this week- and more coming. Happy weekend. #sunday #sundayfunday #peony #peonies #l