#Repost @taruschroderus ・・・
Se on taas Joroinen taputeltu tältä vuodelta! Hopee ei oo häpee, mutta viiden tunnin alitus jäi taas ensi vuoteen ????. Uinti oli hyvä, vaikka aika olikin hidas, pyörä lensi kevyesti, mutta juoksu meni pohjekrampin ja huonon ol
Blooms, copper blues on repeat = a happy Sunday. And the #weekend #view is up on my blog this morning. I missed last week with a crazy schedule- but double the randomness this week- and more coming. Happy weekend. #sunday #sundayfunday #peony #peonies #l