Practicing for the full moon last night. This is as good as it gets with 200 mm. I would love to be able to mount my camera to a telescope. The last time I took a picture of the Moon it was with a 300mm lens on a crop sensor....
☆
マシュマロバスト体験をされたS様????
メッセージありがとうございます❤️ バストアップはモチロン⤴️
しーっかりリンパを流すので肩凝りまでスッキリ✨????✨???? ぜひぜひ体験してみてね❣️ #新下関 #バストケア #育乳
#スタコレ新下関駅前店 #instagood