Everybody go “Tadaaaa!!” I dag da vi kom til børnehjemmet havde nogle af pigerne “klædt sig ud” som os, som i kan se ???? Vi elsker at reglen er, at her ingen regler er! #phabsalon #phabsalonroskilde #absaloninternational #uganda #absalondagtilbud #2prakt
by phabsalon 8 years ago | via Instagram