#samurai from the bones
Day3????
I might start doing
#livepainting online everyday!
骨から侍3日目!
この人の名前は骨川さんにしよう????
侍をたくさん描いて
もう少ししたら依頼を募りはじめる????
そして
#ライブ配信
始める
最終ゴールが
ドーム満員の
#ライブペインティング
だからこそ
毎日、みんなを飽きさせない訓練をしようと思う!
ただ今それやると
技術が変におろそかになるから
ライブ配信はするけど
This year I wanted to do something a little different for end of the year teacher gifts, so we made candied orange peel. Have you ever tried it? It is so good and super easy to make! We eat tons of oranges, so it's fun to find a way to...
We have a goal to visit all the parks in #sacramento - there are tons of these awesome parks tucked away in neighborhoods across the city. Here is a glimpse at our visit to Tanzanite Park recently. It got thumbs up from both of the boys for its playground