Olá! Como vocês estão?
Estou procurando aqueles leitores que amam ficção científica: Onde moram? Como vivem? Como se alimentam? Eles usam metrô ou teletransporte? Por favor, se manifestem aqui! hahahah
. ???? Fazia muito tempo que eu gostaria de conversar
Blooms, copper blues on repeat = a happy Sunday. And the #weekend #view is up on my blog this morning. I missed last week with a crazy schedule- but double the randomness this week- and more coming. Happy weekend. #sunday #sundayfunday #peony #peonies #l
Are you tired of those camellia blooms yet? The tree is about done blooming... but of course I took a TON of photos... so you might be seeing a few more :) #sorrynotsorry sharing more on my blog today. Back from #hpmkt and catching up - what’s everyone up