Lama tak show off hasil baking untuk jualan. Bukan tak buat ya! Ade je buat. Cuma benda yang sama. Hat 2 kek ni je la. Kek coklat dan jugak kek cheese. Bentuk yang sama, dalam bekas yang sama. Rhupanyaaa pun sama. Kang korang bosan pulak aku post benda ya
Ne ho sempre desiderato uno e non potrà di certo mancare nella nuova casetta ! Che non vediamo l’ora sia pronta ! Ma quando poi ????
Ci sono tantissimi modelli tutti per voi ! Vi basta cliccare qui :
https://www.amazon.it/dp/B01M2YSMF8/
O potete farlo di
I still don't know if in my belly there is a girl or a boy! ???? ????❤️ When I discover a brand that produce their #handmade products I am immediately impressed! Like @bows_by_ri ❤️❤️❤️ for me who works with his hands is to be appreciated! You like these