Race 2 slutade som 6a och 7a för @mickeohlsson och @tobiasbrink - inte de placeringarna som vi hoppats på när kvalen gick bättre. Nya tag till Anderstorp! @mattekarlsson14 bröt Swedish GT-loppet efter kollision med en annan bil på banan. Åter igen - vi se
by brinkmotorsport 8 years ago | via Instagram

【&AND HOSTEL AKIHABARA】 1階ラウンジが様々の色に変化するようになりました!✨ 自分のピッタリの色を見つけてみてください! We have our newest lights on display at our lounge! There are hundreds of colors to try so why don’t you come and find your favorite color?? ・ ・ ・ #akihabara #hostel #iot #japan #tra
by and_hostel_official 8 years ago | via Instagram

????Fika Lisa, nouvelle cantine scandinave rue des Trois-Conils avec des spécialités venues tout droit de Suède ???????? ???? #bordeaux #bordeauxmaville #igersbordeaux #igersgironde #salade #sweden #scandinavian #scandinave #swedenfood #fikalisa #instagoo
by restodebordeaux 8 years ago | via Instagram