Nyt on omalla pihalla hiekkalaatikko. Mä ajattelin aluksi, ettei sellaista tarvita, käydään kaupungin leikkipuistoissa vaan, mutta kyllä tää vaan helpottaa arkea. #hiekkalaatikko @lidlsuomi @krautasuomi
by andralemmikki 8 years ago | via Instagram