Whoo! Net weer een rustige mijl gelopen, nadat ik gisteren 22,5 km wandelde. En dat viel nog niet tegen ????????♀️. Het dagelijkse rondje maar even vervangen door regelmatig een mijl. Dat vinden m’n schenen iets leuker ????. Morgenavond trek ik m’n loops
☆
マシュマロバスト体験をされたS様????
メッセージありがとうございます❤️ バストアップはモチロン⤴️
しーっかりリンパを流すので肩凝りまでスッキリ✨????✨???? ぜひぜひ体験してみてね❣️ #新下関 #バストケア #育乳
#スタコレ新下関駅前店 #instagood