Hej! Jag heter Åsa Isaksson och är sekreterare i ORK:s styrelse. Min favorithäst här är ... nä, jag kan inte välja en för alla har något jag tycker om! #oskarshamnsrk #ridskola #hästärbäst #tillsammansärviork #ingenkangöraalltmenallakangöranågot
by oskarshamnsridklubb 8 years ago | via Instagram