Olethan ostanut jo lippusi Lahjan Tyttöjen “Minusta tulee isona..” -kevätjuhlaan! ✨ Kevätjuhla pidetään Kupittaan urheiluhallissa tiistaina 22.5. klo 18 alkaen. ???? Lippuja (à 10 €, alle 3-vuotiaat sylilapset ilmaiseksi) myydään Lahjan Tyttöjen toimitil
by lahjantytot 8 years ago | via Instagram


相信自己在國外支援⛵️ #護士節真快樂 #宜蘭縣運動會 #帆船 #sailboat #yolo #instagood #instalike #photooftheday #picoftheday #tagforlike #like #beautiful #taiwam #yilan
by smilebenjean 8 years ago | via Instagram