Yıllar önce bana geldiğinde, her tarafı toz içindeydi. Görüntüsü, işlevini rafa kaldırmaya yetmişti. Sonra boyandı, bambaşka biri oldu. Her eve gelenle bir kez göz göze geldi. Yıllar içinde boyası aşındı ama yine çok güzeldi. Çok güzeldi çünkü içinde emek
by ifyouwanttobeall 8 years ago | via Instagram

Oh my, Strawberry Pie!! ???????? This fresh strawberry pie is the epitome of summer desserts right here! So I am just over here chowing on pie instead of dinner. Let’s see...it has fruit and the crust is like bread so I am totally good! ???? ????The pie
by a.firemans.wife 8 years ago | via Instagram