Quan encara eres un peix jo defugia el #rosa per vestir el teu món. Ara no s’esborra el color del xiclet ni d’armaris, ni de baguls, ni sobre el paper, ni dins els teus somnis. Però aquesta és una dolçor que ja no m’enfarfega. Algú va dir que una fest
by noevilaseca 8 years ago | via Instagram