Jadi waktu itu di #unforgettablebox dari @clozetteid itu salah satu produk yang aku dapetin adalah @pondsindonesia Instabright Tone Up Milk Cream
...
Lihat kan masih ada bekas jerawat yang tersamarkan? Yup produk ini bisa menyamarkan noda-noda bekas jeraw
I samarbete med @attitydexclusives tävlar jag ut 2 biljetter där du och en vän får gå på deras VIP-kväll i Umeå den 18/5. Det bjuds på bubbel, gratis stylingtips och grymma goodiebags så det blir ett riktigt trevligt event!
För att vara med och tävla ska