Nu har vi landat!
Idag är första repdagen i Örebro för RiksSMASK 2018!???????? våra två tävlanden har tagit de första stegen och tonerna på scenen och ser med spänning fram emot finalen som äger rum på lördag kl 18:00
Hejja Ingesund☀️ #KBK #halvrim #smask
And so it begins! After getting rained out last weekend, the little league season has officially kicked off! Both boys had games yesterday. I was afraid they'd be nervous as this is the first year playing for both of them, but they had a great time, despi