Los alumnos de infantil continúan trabajando el valor del año “El servicio” ésta vez a través de la película #Vaiana ????????. #elservicio #ayuda #colaboracion #valoranual #centrosvicencianos #hijasdelacaridad #lapurisima #colegio #colegiosantander
by ccpurisima 8 years ago | via Instagram

【&AND HOSTEL AKIHABARA】 1階ラウンジが様々の色に変化するようになりました!✨ 自分のピッタリの色を見つけてみてください! We have our newest lights on display at our lounge! There are hundreds of colors to try so why don’t you come and find your favorite color?? ・ ・ ・ #akihabara #hostel #iot #japan #tra
by and_hostel_official 8 years ago | via Instagram

????Fika Lisa, nouvelle cantine scandinave rue des Trois-Conils avec des spécialités venues tout droit de Suède ???????? ???? #bordeaux #bordeauxmaville #igersbordeaux #igersgironde #salade #sweden #scandinavian #scandinave #swedenfood #fikalisa #instagoo
by restodebordeaux 8 years ago | via Instagram