En päässyt eilen ratsastamaan yökoulun vuoksi, mutta kävin kuitenkin korvaamassa tiistaina. Tunnin menin siis Gerdalla ja treenailimme tämän päivän koulukisoja varten. Aluksi verkkailimme, jonka jälkeen jokainen tuntilaisista tuli oman ratansa ja sillä ai
by elaimetsydamessa 8 years ago | via Instagram



Failure is not an option. Keep going. Keep training. You will succeed. #venum #fightingspirit #boxing #training #workout #limits #club #tracksuit #tshirt #instagood #venumteam #training
by venumofficial 8 years ago | via Instagram