Välkomna alla vårdnadshavare i åk1. Vi startar 17:30 med gemensam presentation av skolledning och fortsätter ca 1 timme i klassrum med mentorer. #föräldramöten #gymnasiet
by ybcnacka 1 year ago | via Instagram