????大音の糸取り???? 2万匹の蚕です。 昨日、仕立屋の作業場の隣の集落、大音に蚕の赤ちゃんたちが来ました。 と、いうことで、仕立屋は早速行ってきました。 そして、お昼ご飯をあげてきました。 これからの成長が楽しみだ♡ #仕立屋と職人 ##糸取り ##大音 ###ご飯食べてる姿が超可愛い #???? #japan #silk #craft #silkworm #texistail #Mulberry
by shitateya_to_shokunin 8 years ago | via Instagram

Do the smart thing. ???????? We live in a time and age where we’re all so incredibly connected. ⚡️ Technology is amazing and it allows us to keep in touch with our friends an family just about everywhere, means you can take a panoramic photos with the tou
by pushdoctor 8 years ago | via Instagram