Ihanaa, pinaattia omasta maasta. Sipulia ja valkosipuliakin on vielä viime kesästä jäljellä. Palak paneer on maukas ruoka, mihin voi "hukata" litrakaupalla pinaattia. http://rakkauttajamaanantimia.blogspot.com/2017/06/palak-paneer-eli-intialainen-pinaatti
by rakkauttajamaanantimia 8 years ago | via Instagram

Nike Air Max 97 x Sweat Kappa ???? Rendez-vous chez @hypeamiens ou sur thehypestore.com ! #nike #nikeshoes #airmax97 #nikeairmax #sneakers #sneakersaddict #kappa #hype #amiens #instagood
by hypeamiens 8 years ago | via Instagram