Cykelløb i Sindal i Nordjylland sidste weekend til indsamling af støttekroner til tre forskellige formål - heriblandt Julemærkehjemmet i Hobro. Peter og jeg cyklede med og takket være en fantastisk indsats fra alle de deltagende kunne vi tage en flot chec
5x beef
5x cheddar
5x bacon
5x joy
????????????????