イベントに来られたお客様の似顔絵です。
どうもありがとうございました(^人^)????
大人しくしてくれてありがとう〜❣️
(*´꒳`*)赤ちゃん可愛いかったよー
・
・
????チョパの似顔絵屋さんのイベント日????
●6月 毎週 土 日 ㊗️ →→ 大阪南港ATC内 ITM棟2階グーノート側
●6月27日(水)
→→「 #Bon Marche inツイン21 」 #ツイン21
・
・
#プリキュア
#hugっとプリキュアみんなでおうえんフレフレワールド
#大阪 #南港 #ATC #似顔絵 #似顔絵イベ
Who else is ready for summer?? Inspired by the traditional Puerto Rican treat limber we made these tropical chocolate mango popsicles, yum! You can find the recipe on the blog, plus a #giveaway of a children's activity book on Puerto Rico from our dear fr