Jag köpte en liten rumsgran till mitt kontorsrum... Den växte och blev för stor för fönsterbrädan och sedan flyttade vi och den får inte alls plats i det nya kontorsrummet. ???? Nu står den på matbordet hemma och börjar nog vänja sig med att bli förflytta
by var_dags_rum 8 years ago | via Instagram