GUYS!!! ???? I'm so sorry for the radio silence. It's been one thing after another here recently from colds to reading slumps and back again! ???? I'm coming out of the woods on both accounts now and it's so nice to be back reading and taking photos again
おはようございます✨
アジールスタッフです????
今日はまた快晴です!
暑い☀
洗濯が良く乾きますねっ
そんな今日はアジールから
テイクアウト、配達が出来る
お弁当の紹介です????
お値段の方はお客様のご要望に
対応しますので、注文の際は
御申し付けください♥
ご予約のご依頼は3日前までに
お願いします❤
????
アジールではランチタイムからカフェタイム
ディナータイムからバータイムまで営業しております
????
#アジール #ランチ #本日のランチ #山梨
#山梨レストラン #カフェ #レ