Traditionsenligt midsommarfirande på Orsakajt’n! Hade dock en tung dag med dryga två minuter sämre tid än fjolåret. 57,07 min på 14,66 kilometer slutade det på! Kul att få ta i lite och träffa en massa känt folk!
by addesteek 2 years ago | via Instagram

Midsommarfirare!
by addesteek 2 years ago | via Instagram

1:an och 2:an JSM 20 km klassiskt 2002 i Ljusdal. Den ene blev OS-guldmedaljör… #LordNelson
by addesteek 2 years ago | via Instagram

Idag på din farbrors födelsedag börjar du äntligen första klass, min älskade son. Det var en pirrig, men också taggad kille som tillsammans med mig cyklade till den första riktiga skoldagen denna morgon. Tack för en fin sommar tillsammans med många hä
by addesteek 1 year ago | via Instagram