Vielä hetken saan nauttia auringosta, ennen kotimatkaa. Takana leppoisat neljä päivää Tukholmassa. Aurinkoa ja arkkitehtuuria, hyvää ruokaa ja seuraa! #tukholma #auringonpaiste #solna #sunbathing #sun #aurinko
by emilia_karenina 8 years ago | via Instagram