I fredags var NA21 på studiebesök i Uppsala! Vi lärde oss om vetenskapshistoria på Carolina Rediviva, vi gick på stadsvandring genom Uppsala och träffade studenter och forskare på Ångströmslaboratoriet. #ybcnacka
by ybcnacka 2 years ago | via Instagram