Olen nyt kuukauden verran käyttänyt shampoopalaa hiusten pesemiseen ja tykkään! ???? Hiukset voi paremmin eivätkä rasvoitu niin nopeasti. Ja samalla talouden muovimäärä on vähentynyt! ???? https://kiireetonelama.blogspot.com/2018/06/flow-shampoopala-eko
by kiireetonelama 8 years ago | via Instagram