Vielä pakko laittaa pari.. Kesä ☀️ Hesa ❤️ Tyypit ❤️ @annihautala @pelaaja2 @samikuronen #onneaon❤️ #kiitollinen #suomipop #helsinkipäivänkonsertti #muistojatalteen
by selkeestisekaisin 8 years ago | via Instagram