Maandag hakken onze Rode Duivels de tegenspelers in de Pan(ama)! Of zien we dat te roodkleurig in? ???? Wat is jouw pronostiek?
-
Lundi, le Panama sera dans la panade contre nos Diables ! Ou bien il n’aura pas à rougir de son match ? ???? Quelle est votre
Peek-a-boo, it’s us! Thanks to all our followers for joining us on this Instagram journey. We ???? you! - #MattandJuliette