Oi amigaass.... Tudo bem? Como estão os preparativos para assistir ao jogo hj? Confesso que não sou tão fã de futebol, fico perdidinha kkkk... Arlindo que me aguente. ???????? . Mas não é toda h que podemos acompanhar a Copa não é mesmo? Então tô animada
by depoisdosim_blog 8 years ago | via Instagram


Po raz kolejny uzupełniliśmy rozmiary, pojawił się również kolor szary ???? Sandałki NEMESIS ???? znajdziecie je w naszych nowościach www.butosklep.pl ➡️ #butosklep_pl #shoponline #nowosci #buty #polishgirl #polishwoman #bestseller #fashion #moda #moda #i
by butosklep.pl 8 years ago | via Instagram

Dzień Dobry w słoneczny poranek! ???? Jakie macie plany na dziś? Zapraszmy do działu NOWOŚCI! ???? ➡www.butosklep.pl #butosklep_pl #shoponline #goodday #nowosci #buty #polishgirl #polishwoman #bestseller #fashion #moda #instagirl #moda #instashoes #new #n
by butosklep.pl 8 years ago | via Instagram