Våra tidigare elever Frida och Ebba visar filmen ”allting är bara annorlunda” och berättar om sin upplevelse från resan till Uganda/Rwanda för alla skolledare i Nacka kommun. Väldigt inspirerande samtal och väldigt bra film. #vivillförändravärlden
by ybcnacka 1 year ago | via Instagram