Tie lasten sydämiin.. ..käy herkkujen kautta. :) Äiti tykkää leipoa lasten kanssa ja lapset tykkäävät syödä = win/win :) #mansikka #bakingwithkids #bakingwithlove #leipominen #mansikkawiineri
by run_like_m 8 years ago | via Instagram