Oishan se niin kiva olla aina se, joka vaan vastaanottaa mutta, jonka ei tarvi itse antaa ikinä mitään. Olis kiva ettei tarvis ikinä sanoo ettei oo kiinnostunu jostaki henkilöstä, koska mitä jos tulee kuitenki joskus tylsää ja tarviiski seuraa tai olishan
by laurrenna 7 years ago | via Instagram

(???????? ????) ???????? Nachos koronás Mint a Moziban Burger a @don.pepe kínálatában hónap végéig! ???? Link a bióban! ???????? Amazing Mexican burger with a nachos crown, worst trying! ????
by erahurka 8 years ago | via Instagram

Say hello to this amazing burger with tomatoe sauce, mozzarella, bacon, fried onion and Angus beef ????
by erahurka 8 years ago | via Instagram

Presenting you The Burger Room: Oh hi burger! ???????? I did not eat her! It's not true! It's ????????! I did not eat her! I did noooot. ???? Ahahha, what a burger story Mark! You're tearing me apart diet!!! ???? ????????????
by erahurka 8 years ago | via Instagram