Nepotisme. Selv om jeg liker Andresens godt(og syns hele familien er skjønne), er det med bekymring jeg ser kongehus og finans-Norges dyrking av hverandre. Kommer med podcast der en episode handler om penger og toer’n btw. Det er noe rart i finans-Norge,
トルコの老舗ガラスメーカー
パシャバチェのグラス✨
湘南のカフェでも使われていました????
セヴィンチエイトの製品も
パシャバチェ社のガラスを使った物をご紹介しています⭐️
*
22日まで横浜高島屋で一週間限定SHOPがオープン????✨
*
#セヴィンチエイト #ハンドメイド #ハンドクラフト #グラス #テキスタイル #織物 #デザイン #カラフル #ギフト #プレゼント #ガラスウェア #家具 #ジュエリー #アクセサリー #ランプ #美術 #日本 #デコレーション #インテリアデザイン #新年