Hejka, hejka!
Jak tam Wasze plany na wakacje, wyjeżdżacie gdzieś? My w tym roku lat minute, ale raczej polecimy gdzieś na Bałkany♥️ A jak u Was z pogodą? Bo u nas lato zrobiło sobie wakacje i od kilku dni wieje chłodem ????
.
.
.
.
Miłego dnia♥️
#photooft
トルコの老舗ガラスメーカー
パシャバチェのグラス✨
湘南のカフェでも使われていました????
セヴィンチエイトの製品も
パシャバチェ社のガラスを使った物をご紹介しています⭐️
*
22日まで横浜高島屋で一週間限定SHOPがオープン????✨
*
#セヴィンチエイト #ハンドメイド #ハンドクラフト #グラス #テキスタイル #織物 #デザイン #カラフル #ギフト #プレゼント #ガラスウェア #家具 #ジュエリー #アクセサリー #ランプ #美術 #日本 #デコレーション #インテリアデザイン #新年