W杯が毎日楽しくてハンパない???? . 週末はブルックリンのポルトガルバーでポルトガル戦???????? . スペイン戦は野外とバーで観て、 . ロックフェラーセンターのワールドカップユニフォーム展示もチェック。 . その後、デンマーク戦はデンマーク人とバーで応援???????? . 今日のベルギー戦は楽しみ…というより祈る気持ち???? . セネガル戦は日本人のパブリックビューで応援してた???? . ????????来てから、日本は私の母国なんだなぁって意識する気持ちが芽生えた。日本を代表するってす
by simplist.maggy 7 years ago | via Instagram


Hilariously... I’m holding my fingers out for “three” as in “THREE KIDS!!!!” ????????❣️ #Birthdaywish #ifwisheswerehorses #powerkid #project2018 {no way he’s gonna go for that... and yes, I may have had too much sauco spritz by then ????????‍♀️... SOoo GO
by rockshic 8 years ago | via Instagram

About last night!!!.. Feeling so very loved ???????????? {birthdays make the perfect excuse to see your friends... and have throbbing headaches the next day ????????????} .. @rockshiceats @balvaneranyc #onatuesday #almostbirthday #foodwinefriends #hangove
by rockshic 8 years ago | via Instagram