Parhaat päivät alkaa reilun parin tunnin lenkillä vaarojen poluilla 8-kiloisen lenkkikaverin kanssa. Poluista, mäistä, pitkospuista, lammista ja muista luonnon antimista on meidän onnenhetket tehty. Sisäliikkujaa tai korttelilenkkeilijää minusta ei tule i
by fiiliksiajahetkia 7 years ago | via Instagram